Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Μικρό βασιλόπουλο του Θεού!



Μικρό βασιλόπουλο του μεγάλου Ουράνιου Βασιλιά
είναι στη γη κάθε παιδί που τον γλυκύ Θεό του αγαπά
πολύ το καμαρώνει Εκείνος από τον ουρανό ψηλά
και σαν πολύτιμο θησαυρό στην αγκαλιά Του μέσα το κρατά. 

 Μικρό μου βασιλόπουλο ποτέ σου μην ξεχνάς
ποιος είναι ο Πατέρας σου που με λατρεία σ’ αγαπά
είναι αυτός που έπλασε τον κόσμο όλο που κοιτάς
αλλά και σένα μικρέ μου άγγελε για να Τον αγαπάς.

Δεν έχει σαν Πατέρας σου απ’ αυτήν πιο μεγάλη χαρά
από το να του μιλάς συνέχεια με αγάπη στην καρδιά
με παιδική εμπιστοσύνη να τον φωνάζεις εσύ «Μπαμπά»
και Κείνος με λατρεία να σε κρύβει στη θεϊκή Του αγκαλιά.   

Είσαι βασιλόπουλο γιατί είναι ο Θεός μπαμπάς σου Βασιλιάς
και σαν βασιλόπουλο να συμπεριφέρεσαι με αγάπη στην καρδιά.

Πνευματική ευγένεια να έχεις στη ψυχή
όλοι να σε καμαρώνουμε σαν άγγελο στη γη
τα λόγια μες τα χείλη σου να είναι πάντα συνετά
άρωμα βασιλικό να βγάζουνε για να σκορπάς χαρά.  

Μικρό μου βασιλόπουλο καρδούλα μου αγγελική
πόσο να μοιάσω θέλω εγώ στην δική σου την ψυχή
το είπε εξάλλου Εκείνος σε μια του λόγου Του αποστροφή
πως αν δεν γίνουμε σαν τα μικρά παιδιά δεν θα έχουμε ζωή.

Μικρό μου βασιλόπουλο μη μιμηθείς των μεγάλων τη ζωή
είναι γεμάτη κακίες και πονηριές η ταλαίπωρη τους ψυχή
μείνε μικρό, απλό, αγνό με αγάπη τον κόσμο να κοιτάς εσύ
και σε κάθε άνθρωπο στη γη να έχεις συμπόνια ειλικρινή.

 Μικρό μου βασιλόπουλο ποτέ σου μη ξεχνάς
πως είσαι του Ουράνιου Πατέρα μας η αγγελική χαρά
κάθε φορά που θα κοιτά στην προσευχή να του μιλάς  
μες την δική Του θεϊκή Καρδιά θα σε γεμίζει με φιλιά.   

Printfriendly