Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Στη σιγή της νυχτιάς



Τα άστρα λαμποκοπούν μες τη νυχτιά
και σιωπηρά προσεύχονται μαζί μου μυστικά
στον παντοδύναμο Θεό Πατέρα και βασιλιά
με λάμψεις φωτός αέναης δοξολογικής χαράς.

Στη σιγή της νυχτιάς η καρδιά μου Ιησού για Σένα χτυπά
με λόγια λατρείας τρυφερά τον θεϊκό έρωτα αναζητά
σαν λάβα καυτή από το ηφαίστειο της αγάπης να βγει
ένα να γίνει ο Πατέρας με το παιδί όπως το νερό με το κρασί.

Γλυκέ μου Πατέρα είμαι το μικρό Σου παιδί
που στη γλυκιά καρδιά Σου ζητά μέσα να χωθεί
και σαν τη σταγόνα της βροχής ευθύς να χαθεί
στην απεραντοσύνη του ωκεανού της άπειρης στοργής.

Ω, νύχτα άγια, νύχτα ωραία, νύχτα που φέγγεις σαν την αυγή
άκουσε της αγάπης μου την μελωδία που γλυκά παντού αντηχεί
δεν είναι λόγια απλά που βγαίνουν από το στόμα ενός παιδιού
είναι λάβα από μια καρδιά που καίει για την αγάπη του Ιησού.

Printfriendly