Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

Γλυκιά προσμονή



Πενήντα μέρες πέρασαν γλυκέ Ιησού από την Ανάσταση σου
και σήμερα μεγάλη είναι η προσμονή στην ουράνια υπόσχεση Σου
τον ερχομό του αγίου Πνεύματος στην ταπεινή ψυχή μου
ω, πως την περιμένω να ήξερες ουράνιε Λυτρωτή μου.

Θέλω και πάλι μέσα μου να έρθει η Χάρις του φωτός Σου
αυτήν που με την ανυπακοή έδιωξα τότε στον παράδεισο Σου
όταν μου ζήτησες απλά πίστη στα λόγια Σου να έχω
και από του δένδρου τον καρπό της γνώσης να απέχω.

Με δόλο μου είπε ο σατανάς πως Θεός εγώ θα γίνω
μόλις τον απαγορευμένο καρπό αυτό θα δοκιμάσω
πείστηκα ο ανόητος στα λόγια του πονηρού εχθρού μου
και τον Θεό μου πρόσβαλα τον άγιο Δημιουργό μου.

Ο ουρανός συννέφιασε και ευθύς η κτίση όλη θύμωσε
με το ανόητο φέρσιμο μου που τον Θεό μου πλήγωσε.
Πως μπόρεσα και πείστηκα στα λόγια του εχθρού μου
και τώρα έξω βρίσκομαι από τον Παράδεισο μου;

Το άγιο Πνεύμα που έδωσες σαν φύσηξες στην ύπαρξη μου
λυπημένο απομακρύνθηκε από την ολιγόπιστη ψυχή μου
έφυγε ευθύς και η δύναμη της χαράς του θεϊκού έρωτα Σου
αφού Εσένα απαρνήθηκα ακούγοντας τον εχθρό μου. 

Ψυχή μου δες τι έκανε η ανυπακοή στο θείο θέλημα Του
όταν με την απιστία σφράγισες την απομάκρυνση σου
έλλειψη εμπιστοσύνης έδειξες στο βασιλιά Θεό σου
και η χάρη του αγίου Πνεύματος έφυγε ευθύς απ’ τη ζωή σου.

Μες τον παράδεισο σφράγισε ο Δημιουργός με το άγιο Πνεύμα
κάθε ιερή σχέση μας σ' αυτό το τρίπτυχο να είναι γραμμένα
Αγάπη, Εμπιστοσύνη, Υπακοή στο θείο θέλημα Του
είναι η βάση της πνευματικής ζωής που ερχόμαστε κοντά Του.

Όποιος τα τρία αυτά αναζητά με πίστη από τον Θεό να λάβει
τότε από τη σημερινή γιορτή μεγάλο δώρο αυτός θα πάρει
η χάρις του αγίου Πνεύματος μέσα του θα κατασκηνώσει 
από τα λάθη θα εξαγνιστεί, με τον Θεό του θα τον ενώσει.

Σε μια ένωση γλυκιά, τρυφερή, μοναδική
που ζει μόνο η μάνα με το μωρό παιδί
μες της καρδιάς την άπειρη μητρική στοργή.
Δώσε Θεέ μου ικετεύω σήμερα στη δική μου ψυχή.
  

Printfriendly