Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Νοσταλγία θεϊκή



Ηλιοβασίλεμα στης θάλασσας την αμμουδερή ακτή
και η ψυχή μου χάνεται σε μια νοσταλγία θεϊκή
Εσένα πολυαγαπημένε μου κάπου στο βάθος για να δω
τον θεϊκό έρωτα της ταπεινής καρδιάς μου να σου πω. 

 Πολλές χαρές δοκίμασα Θεέ μου εδώ στη γη
μα καμιά δεν μου γέμισε την ψυχή όσο Εσύ
όλες γρήγορα περνούσαν κι έφευγαν γοργά
και έμενα στο τέλος μόνος αναζητώντας τη χαρά.

Σαν του ανθρώπου τη ψυχή
μοιάζουν όλες οι χαρές της γης
επιπόλαιες και προσωρινές
χωρίς σταθερότητα είναι αυτές.

Όποιος Θεέ μου δεν σε έχει γνωρίσει
δεν μπορεί ποτέ να φανταστεί
πόσο την καρδιά μας με χαρά γεμίζει
 η άπειρη αγάπη Σου η πατρική.

Με λατρεία όλα τα παιδιά σου Εσύ αγαπάς
και σαν τη μάνα στην αγκαλιά Σου τα κρατάς
με το άγιο Σου Πνεύμα πλημμυρίζεις τις ψυχές
που με απόλυτη σε Σένα εμπιστοσύνη αφήνονται αυτές.

Μέσα στο θεϊκό Σου χάδι κάθε ψυχή
ξεχνάει όλα τα πρόσκαιρα της γης
και μέσα στη νοσταλγία του ουρανού
θέλει μόνο Εσένα να βλέπει ολόγυρα παντού.

Printfriendly