Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Στην αγκαλιά του Πατέρα


Είναι πολύ όμορφο να νιώθει και να ζει ένα παιδί την αγάπη και την λατρεία που του έχει ο γλυκός του πατερούλης.
Η αγάπη του πατέρα με τις συνετές συμβουλές για μια σωστή πορεία είναι σαν το φως που φωτίζει τα βήματα μας στις καθημερινές δυσκολίες της ζωής για να μη σκοντάφτουμε και πέφτουμε.
Είναι η μυστική δύναμη που μας βοηθά να προχωράμε με θάρρος στη ζωή και να υλοποιούμε τα ωραία μας όνειρα.
Για κάθε μικρό παιδί ο μπαμπάκας του είναι εικόνα ιερή του ουράνιου Πατέρα, γι’ αυτό και κάθε τι που λέει και κάνει ο πατέρας είναι γι αυτό το πιο σωστό παράδειγμα για μίμηση. Στην αγάπη του στηρίζετε για ότι θέλει να κάνει και τις πολύτιμες συμβουλές του χρησιμοποιεί για να έχει επιτυχία στα έργα που ξεκινάει.

Η παρουσία του πατέρα δίνει εκτός από την πολύτιμη προστασία και την απαραίτητη σιγουριά για να προχωρά μπροστά σταθερά και με χαρά.
Για να επιτελέσει όμως ο επίγειος αυτός πατέρας το θεϊκό έργο που του ανέθεσε ο ουράνιος Πατέρας, πρέπει βασικά να κατανοήσει το ρόλο και το έργο για το οποίο ο ίδιος ο Θεός τον έχει προορίσει.
Για το λόγο αυτό πρέπει ο κάθε πατέρας να εμπιστεύεται με απλότητα και με απόλυτη εμπιστοσύνη τον ουράνιο του Πατέρα, όπως θέλει και απαιτεί ο ίδιος να τον εμπιστεύεται το δικό του το παιδί.
Όταν ο κάθε πατέρας ακουμπά με απόλυτη αγάπη και εμπιστοσύνη στην καρδιά του ουράνιου Πατέρα μπορεί τότε ν’ ακούει τους γλυκούς στοργικούς χτύπους της θεϊκής Του καρδιάς που αφ’ ενός θα τον βεβαιώνει πόσο πολύ τον ίδιο αγαπά και αφ’ ετέρου θα τον κατευθύνει  πώς να ζει αγγελικά, ώστε με τη σειρά του να κατευθύνει σωστά το δικό του το παιδί.
Μείνε λοιπόν πρώτος πατέρα εσύ στην αγκαλιά του Θεού σαν μικρό παιδί και γαλήνεψε στα γλυκά λόγια της καρδιάς Του που σου λέει πόση αγάπη και λατρεία έχει για σένα και πόση στοργή και ύστερα με τη σειρά σου αγκάλιασε το μικρό σου παιδί για να του μεταφέρεις την ίδια αγάπη και λατρεία που έζησες μες την θεϊκή καρδιά Του εσύ.
Ευτυχισμένος ο πατέρας εκείνος που ζει την αγάπη του Θεού και με την γλυκιά του αγκαλιά την μεταφέρει στο δικό του παιδί!
Ευλόγησε Θεέ μου όλους τους μπαμπάδες των παιδιών και κάνε να είναι όλοι δικές σου εικόνες αγάπης και στοργής.

Στην αγκαλιά σου ουράνιε μου Πατέρα και Θεέ
νιώθει η ταπεινή καρδούλα μου τις θεϊκές χαρές
που σαν παιδί με απόλυτη εμπιστοσύνη απολαμβάνει
στην αγκαλιά κλεισμένος της πιο γλυκιάς μητρικής στοργής.

Πατέρας και Μανούλα μου εσύ Θεέ μου
φώτιζε το μικρό πατερούλη της καρδιάς μου
με το δικό Σου φως και την αγάπη να με σκεπάζει
και στο δικό σου δρόμο της αρετής να κατευθύνει.

Τον μπαμπά μου θέλω να έχεις καλά
στο νου, στο σώμα και στη γλυκιά του καρδιά
πάντα να είναι καλός κι ευσπλαχνικός
και για μένα το μικρό του παιδί ένας σωστός οδηγός.  

Θέλω Θεέ μου πολλά ευχαριστώ να πω
για τον μπαμπάκα μου που έχω εγώ
και όταν στην αγκαλιά του και πάλι θα βρεθώ
για κείνον με πολύ αγάπη σε Σένα θα προσευχηθώ.

Printfriendly