Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Σ' ευχαριστώ Θεέ μου...



Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω και πάλι να σου πω
γλυκέ μου Βασιλιά Ιησού μ’ ένα τρυφερό σ’ αγαπώ
για όλα εκείνα που κάθε μέρα πλούσια χαρίζεις
για το σώμα αλλά και γι αυτά που την ψυχή φωτίζεις.

Σ’ ευχαριστώ για τον αέρα που αναπνέω
Σ’ ευχαριστώ για το φαγητό και το νερό που έχω
Σ’ ευχαριστώ για τον ήλιο που με φωτίζει
Σ’ ευχαριστώ για το λουλουδάκι που μοσχομυρίζει

Σ’ ευχαριστώ για τα δενδράκια που τον καρπό τους δίνουν
Σ’ ευχαριστώ για τη θάλασσα με τα ψαράκια που χαρίζουν
Σ’ ευχαριστώ για τ’ άστρα που τα σκοτάδια μας φωτίζουν
Σ’ ευχαριστώ για όλα μα όλα που χαρά σε μας προσφέρουν.

Σ’ ευχαριστώ όμως απ’ όλα πιο πολύ που είμαι εγώ δικό Σου παιδί
Σ’ ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς που μ’ αγαπάς άπειρα πολύ
Σ’ ευχαριστώ που τα λάθη μου όλα συγχωράς με πολλή στοργή
Σ’ ευχαριστώ που είσαι για μένα και Πατέρας και Μανούλα Εσύ.

Σ’ ευχαριστώ!!!
Σ’ ευχαριστώ!!!
Σ’ ευχαριστώ!!!

Σ’ ευχαριστώ άπειρα Ιησού μου και σ’ αγαπώ
της παιδικής καρδιάς μου Εσύ ουράνιο Φως
και θέλω με τα λόγια τα έργα και όλη μου τη ζωή
πάντα να σου λέω Σ’ ευχαριστώ και Σ’ αγαπώ!!!  
  

Printfriendly