Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

Μη με συκοφαντείς παιδί μου...



Απ’ όλα τα λάθη πιο πολύ που κάνετε παιδιά μου
ένα είναι που θλίβει πιο πολύ την θεϊκή Καρδιά μου
όταν μου λέτε πως εγώ ο ουράνιος σας Πατέρας
είμαι σκληρός και αδιάφορος στο κάθε πρόβλημα σας. 

Μου λέτε πως δεν σας αγαπώ, δεν ακούω τις προσευχές σας 
και στης ζωής τα βάσανα δεν νοιάζομαι σαν μπαμπάς σας
αυτά και τόσα άλλα λέγετε παιδιά μου με αφροσύνη
επειδή σας κέρδισε ο πονηρός από έλλειψης εμπιστοσύνης.

Ναι αγαπημένα μου παιδιά και σπλάχνα της Καρδιάς μου
πολλά από τον σατανά παθαίνετε γιατί είστε μακριά μου
δεν με ακούτε σαν Μπαμπά που θέλω πάντα το καλό σας
και αφήνεστε μέσα στον εγωισμό να κάνετε το θέλημα σας.

Σας έδωσα νόμο θεϊκό το Ευαγγέλιο μου
μονοπάτι ζωής αληθινό για όλα τα παιδιά μου
αλλά εσείς το διαγράψατε στα λόγια, στη ζωή σας
σπάνια το εφαρμόζετε καθ’ υπόδειξη του εχθρού σας.

Αντί της αγάπης γεμίσατε τις ψυχές σας με κακίες
με φθόνους, κρίσεις σατανικές, ζήλειες και πονηρίες
δώσατε πολλά δικαιώματα στον άρχοντα του σκότους
να βασανίζει αλύπητα εσάς και όλους τους οπαδούς του.

Ελεύθερους σας άφησα στην πιο κρίσιμη επιλογή
αυτόν που θα διαλέξετε στο θρόνο της ψυχής
ανάμεσα στην ανηφόρα τ’ ουρανού που οδηγεί στο Βασίλειο μου
ή στην κατηφόρα των άθλιων παθών του σκοτεινού εχθρού μου.  

Όποιος θέλει μ’ εμπιστοσύνη
στην αγκαλιά μου πάντα να ζει
να ξέρει πως τίποτε δεν θα του λείψει
ούτε στο σώμα αλλά ούτε και στη ψυχή.

Ξέρω εγώ σαν Παντογνώστης τι έχεις παιδί μου ανάγκη εσύ
και όταν δεν μολύνεται η ψυχή σου στο χαρίζω πάντα ευθύς
γνώμονας αλάνθαστος των δωρεών μου είναι η σωτηρία της ψυχής
γι αυτό και δύσκολα καταλαβαίνεις τις θεϊκές αποφάσεις μου εσύ.

Μη ξεχνάς ποτέ παιδί μου πως ξέρω για σένα πιο είναι το καλό   
γιατί είσαι σπλάχνο μου και σε λατρεύω απείρως άπειρα εγώ
το μόνο που θέλω από σένα είναι να μ’ εμπιστεύεσαι πολύ
στην θεϊκή καρδιά μου να μένεις πάντα σαν το πολύ μικρό παιδί.

Παιδί μου λατρεμένο, σπλάχνο μου πολυαγαπημένο
πάψε πια σε ικετεύω τον Πατέρα σου να συκοφαντείς
άσε την ύπαρξη σου μέσα στη δική μου εκούσια να κρυφτεί
κι εγώ θα σε γεμίσω με χαρά και ευτυχία σε όλη σου τη ζωή.
  

Printfriendly