Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Θεϊκές παραινέσεις για μια ευτυχισμένη συζυγία



Ο Θεός μετά την πτώση των αγγέλων, θέλησε να δημιουργήσει τον άνθρωπο που ζώντας αγγελικά θα κέρδιζε την θέση των πεσόντων αγγέλων στο Ουράνιο Του Βασίλειο.
Δημιούργησε έτσι τον κόσμο και μετά έφτιαξε έναν παραδεισένιο χώρο, τον κήπο της Εδέμ, που θα φιλοξενούσε το ανθρώπινο γένος μέσα στον οποίο ο άνθρωπος θα δοκιμαζόταν στην απόλυτη εμπιστοσύνη, υπακοή και λατρεία προς τον Θεό του. 

Μα δεν έπλασε από την αρχή τον άντρα και την γυναίκα. Πρώτα έπλασε τον γιο Του Αδάμ και του χάρισε τα πάντα, μα βλέποντας πως το παιδί Του παρόλο τον θεϊκό έρωτα που του χάριζε ένιωθε μοναξιά, θέλησε να του δώσει σύντροφο για να ζει μαζί του σαν ένα ευτυχισμένος. Το έκανε αυτό για να του δείξει πόσο σημαντικό είναι να έχεις ένα ταίρι και να συμπορεύεσαι μαζί του ώστε πάντα να ξεχειλίζει από την καρδιά του ανθρώπου βαθιά ευγνωμοσύνη προς τον Θεό του που νιώθει τις επιθυμίες, τους φόβους αλλά και τον πόνο του.
Έριξε λοιπόν σε ύπνο τον άνθρωπο, για να του δείξει πως ακόμη και όταν αυτός αμέριμνος ξεκουράζεται ο Θεός πάντα μεριμνά για κείνον, και παίρνοντας κομμάτι από την πλευρά του, δημιούργησε την γυναίκα, την Εύα, που θα γινόταν η αιώνια σύντροφος του. Από τότε ο άνθρωπος είχε ταίρι και δεν ήταν μόνος.
Την στιγμή της δημιουργία του ανθρώπου ο Θεός έδινε τα πάντα σ’ αυτόν αλλά έθετε και τους όρους που θα τον έκαναν ευτυχισμένο και ευλογημένο από Εκείνον.
Έβαλε την Εύα απέναντι από τον Αδάμ και τους είπε:

«Από τώρα ο ένας θα είναι ο σύντροφος του άλλου. Ο ένας θα δίνει χαρά και λατρεία στον άλλο.
Σας έπλασα κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση δική μου, ώστε να γίνετε μια μέρα κατά χάριν θεοί.
Ζώντας και δυο σας αγγελική ζωή μέσα στον κήπο της Εδέμ, με το να δείχνετε σε Μένα απόλυτη εμπιστοσύνη λατρεία και υπακοή όπως κάνουν και όλα τα αγγελικά Μου πλάσματα, μια μέρα θα σας χαριστούν πολλά περισσότερα από όσα τώρα σας δίνω.
Όλα εδώ σας ανήκουν, γιατί Εγώ που εξουσιάζω τα πάντα, τα χαρίζω με πολύ μητρική λατρεία σε σας.
Από σήμερα εσείς θα εξουσιάζετε τα ψάρια, τα πουλιά, τα ζώα και ότι κινείται πάνω στη γη.
Είναι όλα δημιουργημένα για να σας δίνουν χαρά, να σας συντροφεύουν και να ευφραίνουν τη ζωή σας.
Τα δάση θα σας χαρίζουν τη ζωή διατηρώντας την πνοή σας.
Τα λουλούδια θα σας δίνουν το άρωμα τους για να θυμάστε πως και εσείς θα πρέπει πάντα να ευωδιάζετε ενώπιον Μου και όπως αυτά είναι πολλά με ξεχωριστή ομορφιά, έτσι και σεις να ζείτε με πολλές αρετές και χάρες για να Μου δίνετε χαρά.
Τα φυτά θα σας δίνουν σπόρους και τα δέντρα τους καρπούς τους και αυτή θα είναι η τροφή σας.
Το χορτάρι θα είναι η τροφή των ζώων και των πτηνών ώστε και αυτά γεμάτο ζωή να ομορφαίνουν τη δική σας τη ζωή.
Θέλω παιδιά Μου να είστε πολύ ευτυχισμένοι και να Μου δώσετε πολλούς άξιους απογόνους που θα γίνουν οι άγγελοι του δέκατου τάγματος.
Να θυμάστε πάντα πως είστε πλασμένοι από Μένα, κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση δική μου».

 Γυρνώντας προς τη γυναίκα της λέει:

«Εσύ γυναίκα θα κρύβεις στην καρδιά σου τον δικό Μου μητρικό έρωτα και θα τον δίνεις με πολύ αγάπη στον σύντροφο σου αλλά και στους απογόνους σου.
Θα είσαι η μάνα που θα γεννάς τον άνθρωπο μέσα από τα σπλάχνα σου, όπως Εγώ γεννώ την κάθε μια ψυχή μέσα από τα δικά Μου σπλάχνα, μέσα από την θεϊκή καρδιά Μου.
Θα πονάς και θα λατρεύεις το παιδί σου, όπως πονώ και λατρεύω και Εγώ όλα τα δημιουργήματα Μου.
Θα συγκινείσαι και θα συγχωρείς το παιδί σου σε κάθε δάκρυ του, όπως σπλαχνίζομαι και συγχωρώ και Εγώ τα πλάσματά Μου σε κάθε δικό τους δάκρυ.
Θα πονά η μητρική καρδιά σου στα λάθη του παιδιού και του συντρόφου σου, όπως πονάει και η δική Μου θεϊκή καρδιά στα λάθη των δημιουργημάτων Μου.»

Κατόπιν γυρνώντας προς τον άνδρα του λέει:

«Και εσύ άντρα θα κρύβεις στην καρδιά σου την πατρική Μου αγάπη, μέριμνα και δικαιοσύνη.
Θα βάλεις κανόνες αγάπης στο παιδί σου, όπως βάζω τώρα και Εγώ σε σας για να ζει ευτυχισμένο μέσα στην ευλογία που χαρίζεται μέσω της υπακοής.
Θα φροντίζεις και θα μεριμνάς για την οικογένεια σου, όπως μεριμνώ και φροντίζω και Εγώ για σας.
Θα θυσιάζεσαι για τους αγαπημένους σου, όπως θυσιάζεται και ο Θεός για σας.
Θα δίνεις την κληρονομιά σου στα παιδιά σου, όπως την δίνω και Εγώ σε σας.
Εσύ γιε Μου θα Με κοιτάς στα μάτια και Εγώ θα σου δίνω αυτά που χρειάζεται η ψυχή σου για να είσαι γαληνεμένος.
Όλη η δημιουργία Μου μπορεί να σου προσφέρει χαρά και ευφροσύνη.
Μα την γαλήνη και την ειρήνη της ψυχής σου, από Μένα θα την παίρνεις εσύ και αφού την διατηρήσεις στην καρδιά σου με την υπακοή και την εμπιστοσύνη σου θα μπορείς να την δώσεις και στην σύντροφό σου».

Στράφηκε πάλι στην Εύα για να της πει:

«Και εσύ γυναίκα θα Με κοιτάς στα μάτια μόνο μέσα από τον σύντροφο σου, όσο αυτός θα Μου είναι πιστός, και θα παίρνεις τα πάντα από κείνον σαν δική Μου ευλογία, όσο θα του κρατάς τα μάτια σηκωμένα σε Μένα.
Όταν τον δεις να κουράζεται, να τον κλείνεις με πολύ λατρεία στην αγκαλιά σου και να του δίνεις δύναμη και κουράγιο για να σηκωθεί ξανά και να θυμάσαι πως εκείνος πλάστηκε πρώτος και εσύ σαν δικό του κομμάτι οφείλεις να τον σέβεσαι και να τον υπακούς, μένοντας πάντα με πολύ σεβασμό και λατρεία κάτω από την δική του υποταγή».

Κοιτώντας στη συνέχεια και τους δυο με πολλή λατρεία και αγάπη τους δίνει τις τελευταίες συμβουλές:

«Σας χαρίζω τα πάντα και το μόνο που σας ζητώ είναι να μένετε πιστοί και υπάκουοι στο θείο θέλημα Μου για να μπορώ να σας ευλογώ.
Υπάρχει ένα δέντρο στο κέντρο του παραδεισένιου κήπου που σας χάρισα. Είναι το δέντρο της γνώσης του καλού και του κακού. Από αυτούς τους καρπούς δεν πρέπει να φάτε ποτέ, γιατί αν το κάνετε θα πεθάνετε.
Η γνώση ανήκει μόνο στον μεγάλο και Εγώ επιθυμώ να παραμείνετε πάντα νήπια στην ψυχή για να ζείτε ανέμελοι και ευτυχισμένοι. Να είστε πάντα παιδιά υπάκουα σε Μένα, διατηρώντας τους νόμους Μου και Εγώ θα φροντίζω τα πάντα για σας με πολύ μητρικό θεϊκό έρωτα».

Εκείνη τη στιγμή ένιωσαν και οι δυο πρωτόπλαστοι έντονα τον θεϊκό έρωτα να πλημμυρίζει την ψυχή τους και υποσχέθηκαν στον Θεό τους να κάνουν τα πάντα προκειμένου να διατηρήσουν στην καρδιά τους τον θεϊκό τούτο έρωτα.
Κατανόησαν τι σημαίνει το «κατ’ εικόνα» και το «καθ’ ομοίωση» με το οποίο τους δημιούργησε ο Ουράνιος Πατέρας μας, αφού ο Θεός δεν έχει σώμα. Έκανε τον άντρα με τα συναισθήματα του πατέρα και την γυναίκα με τα συναισθήματα της μάνας, αφού ο Θεός είναι Πατέρας και Μάνα για όλους εμάς.
Με την θεϊκή Πνοή Του, όταν φύσηξε μέσα στον πρωτόπλαστο τη χάρη του αγίου Πνεύματος, χάρισε στον άνθρωπο την αιώνια ψυχή, που δίνει και τη ζωή στο άψυχο σώμα.  
Με τη δύναμη του αγίου Πνεύματος θα μπορούσε τώρα ο άνθρωπος να αγωνιστεί και να γίνει μέσα από τον θεϊκό έρωτα, την απόλυτη εμπιστοσύνη και υπακοή στον Δημιουργό του ένα με Αυτόν, ένας κατά χάριν θεός, πετυχαίνοντας με αυτό τον τρόπο το «καθ’ ομοίωση».
Αυτό διεκήρυξε έντονα και με σαφήνεια ο γλυκύς μας Ιησούς όταν έλεγε:
«Μείνατε εν εμοί καγώ εν υμίν» δηλαδή,
Μείνατε μέσα σε μένα και εγώ μέσα σε σας.

Printfriendly