Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Θεέ μου, πώς να σε ευαρεστήσω;



Θεέ μου τι είναι αυτό που σε ευαρεστεί
θέλει να μάθει από Σένα το μικρό σου παιδί
για να ζει όπως θέλεις Εσύ σε τούτη τη ζωή
όπως οι άγγελοι στον ουρανό έτσι και αυτό στη γη.

 Αρετές πολλές μου λένε όλοι πως πρέπει να αποκτήσω εγώ
αν θέλω την εύνοια Σου να κερδίσω και επίσης να μην κολαστώ
τότε με πολύ θλίψη στην καρδιά γιατί είμαι αδύναμο πολύ
ικετεύω την πατρική καρδιά Σου να μου φωτίσει την ψυχή.

Παιδί μου πολυαγαπημένο, της Καρδιάς μου χαρά εσύ
έναν απλό δρόμο θα σε διδάξω για να έχεις γαλήνη στη ψυχή
με ευκολία να τον βαδίζεις χωρίς πολύ να κουραστείς
και μέσα απ’ αυτόν εσύ θα μάθεις τι είναι αυτό που με ευαρεστεί.

Θέλω παιδί μου αυτά τα τρία που τώρα θα σου πω
στην καρδιά σου μέσα να κρατήσεις σαν θείο φυλακτό
 Απλότητα, ταπείνωση και ευγένεια είναι το μυστικό
εκείνου που θέλει και επιθυμεί να ζει όπως θέλω Εγώ.

Με την απλότητα μπαίνεις στην αγκαλιά μου
με την ταπείνωση πιο βαθιά μες την καρδιά μου
και με την πνευματική ευγένεια της ψυχής
δείχνεις σε όλους πως είσαι δικό μου παιδί.

Η πνευματική ευγένεια είναι πολύ μεγάλη αρετή
γιατί χωρίς μεγάλο κόπο στον ουρανό σε οδηγεί
με αυτήν για οδηγό γίνεσαι σε όλους αρεστός
γιατί οι τρόποι που χρησιμοποιεί είναι πάντα θεϊκοί.  

Ο πνευματικά ευγενής παιδί μου δεν έχει θράσος στη ζωή
στους ανθρώπους με πολύ αγάπη συμπεριφέρεται και ομιλεί
 δεν προσβάλλει, δεν κατακρίνει κανένα δεν συκοφαντεί
πάντα σεβασμό στους άλλους έχει και αγάπη αληθινή.

Όταν φταίει λέει συγνώμη και στο πείσμα του άλλου υποχωρεί
γιατί αγάπη και ειρήνη προκρίνει πάντα σε κάθε βήμα της ζωής
Ο πνευματικά ευγενής είναι ένα άγγελος δικός μου στη γη
που με τα λόγια και την απλή του βιωτή γίνεται παράδειγμα ζωής.  

Πως θα ήθελα όλα μου τα αγαπημένα παιδιά στη γη
να ακούσουν με προσοχή της θεϊκής Καρδιάς μου τη φωνή
που τους ζητά τον απλό αυτό δρόμο να κάνουν πρώτη επιλογή
για να με ευαρεστήσουν πολύ με το να ζουν σαν άγγελοι εδώ στη γη.

Printfriendly