Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Παρηγοριά Θεέ μου δώσε



Παρηγοριά Θεέ μου δώσε σε όλους τους χριστιανούς
τις δύσκολες τούτες στιγμές που όλοι τους περνούν
τα απαραίτητα προς το ζην και για το ψωμί που αγωνιούν
μη τα στερήσεις Θεέ μου και σε απελπισία αυτοί βρεθούν. 

 Στην πίστη στήριζε τα παιδιά Σου για να μην αυτοκτονούν
με εμπιστοσύνη γέμιζε την ψυχή τους πάνω σε Σένα να ακουμπούν
το σκοτάδι του μυαλού τους διάλυσε με το δικό Σου Φως
να μην παραπατούν στο δρόμο και σκοντάφτουν στο γκρεμνό.

Θεέ μου, η απελπισία κυριεύει των ανθρώπων τις ψυχές
που τις θέλει μες τη θλίψη χωρίς ελπίδα δίχως χαρές
μέσα στην πλεονεξία όλοι αναζητήσαμε μόνο τα υλικά 
και μες την ολιγοπιστία ξεμείναμε όλοι από καρδιά.

Τώρα ήρθε η ώρα της αλήθειας που μας λέει ακριβώς
τι ζημιά στις ψυχές μας έκανε ο παμπόνηρος εχθρός
πρώτα μας απομάκρυνε από Σένα τον αληθινό  Θεό
και ύστερα με ησυχία μας καταστρέφει συνεχώς.

Θεέ μου, σπλαχνίσου τα παιδιά Σου που έλεος τώρα ζητούν
στην αγκαλιά Σου πάρε τα πάλι στην καρδιά Σου να κρυφτούν
εκεί μόνο θεϊκή γαλήνη και παρηγοριά οι ψυχές τους θα γευτούν
και ευθύς θα καταλάβουν το μέγα λάθος τους να σε αποχωριστούν.

Printfriendly