Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Κυριακή είναι σήμερα!



Κυριακή είναι σήμερα και η χαρά μου είναι μεγάλη
από αγωνία και αγάπη η καρδιά μου πάει να σπάσει
είναι η μέρα που ζητώ ένα με το Βασιλιά μου να γενώ
στης αγάπης το θεϊκό καμίνι μέσα εγώ να αναλωθώ. 

 Η ψυχή αγωνιά στον ερχομό του Νυμφίου που την αγαπά
αν θα είναι έτοιμη και καθαρή για να ενωθεί με Αυτόν μυστικά
σε μια ένωση ουράνια γλυκιά που μόνο ο θεϊκός έρωτας μπορεί
τη σταγόνα της ψυχής να κάνει στον ωκεανό της Αγάπης να χαθεί.

Όσοι δεν έχουν γευτεί την αγάπη του Θεού μες τη ψυχή
δεν μπορούν ν’ αντιληφθούν αυτό που γίνεται κάθε Κυριακή
όταν ο Νυμφίος των ψυχών έρχεται στολισμένος με άγιο φως
την ψυχή που Τον λατρεύει να πλημμυρίσει με το δικό Του Φως.

Στη θεϊκή λάμψη αναγνωρίζει η ψυχή  τη ματαιότητα της γης
και τότε ακόμα πιο πολύ μες τη θεϊκή Καρδιά θέλει να κρυφτεί
σαν το μωρό στη γλυκιά αγκαλιά της μανούλας που το αγαπά
και δε θέλει από κει ποτέ να βγει μη χάσει τη λατρεία της καρδιάς.

Τι υπέρλαμπρη στιγμή είναι αυτή
που ο Θεός κρύβεται μες το ψωμί
και στου γλυκόπιοτου κρασιού τη γεύση  
στην αγκαλιά Του όλους προσκαλεί.   

Μόνο όσοι τον Νυμφίο αγαπούν πολύ
μπορούν να νιώσουν τούτη τη στιγμή
που το άγιο Πνεύμα την Κυριακή επιτελεί
δίνοντας Φως από το Φως Του σε μια ψυχή.

Ο ουρανός γίνεται ένα με τη γη
σε μια αγάπη γλυκιά ευσπλαχνική
ο Νυμφίος από τα λάθη καθαρίζει την ψυχή
με άγγελο να μοιάζει αυτή εδώ στη γη.

Γλυκέ Νυμφίε Ιησού, της ζωής μου η Ζωή
πλημμύρισε με ικετεύω από θεϊκό έρωτα Εσύ
ένα με Σένα στη θεία Κοινωνία να γενώ
τη στοργική αγάπη Σου άπειρα να γευτώ εγώ.

Printfriendly