Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Το αίμα του Ιησού μου



Το αίμα του Ιησού μου έσταξε από το σταυρό
και η καρδιά μου λάτρεψε τον βασιλιά μου και Θεό 
στα δυο στοργικά μάτια που με κοίταξαν γλυκά
με χτυποκάρδι αγάπης απάντησε η δική μου καρδιά. 

 Αίμα και δάκρυ του θεϊκού Σου έρωτα σημάδι
από τα μάτια του παιδιού Σου αναζητούν το χάδι
της καρδιάς ευωδία μυστική και δροσερό μυροβόλι
πως σ’ εμπιστεύεται και σε λατρεύει γλυκιά Αγάπη.

Με το αίμα σου Ιησού συμβόλαιο υπέγραψες Εσύ
 πως μπορεί να γίνει ο άνθρωπος και ο Θεός ένα μαζί
πλημμυρισμένοι στου δικού Σου έρωτα τη θεϊκή ηδονή
με το άγιο Πνεύμα να κυριαρχεί μες την καρδιά και τη ψυχή.

Έλα μες την καρδιά μου ω άγιε Λυτρωτή
να γίνουμε ένα σαν το νερό με το κρασί
χαμένος εγώ στης καρδιάς Σου την άπειρη στοργή
και Συ μες τη δική μου που νοσταλγικά σ’ αναζητεί.


Printfriendly