Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Του μπαμπά μου η αγκαλιά



Στου γλυκού πατέρα τη στοργική αγκαλιά
νιώθει κάθε παιδί την απόλυτη σιγουριά
σαν τη βαρκούλα μοιάζει σε λιμανάκι ασφαλή
ξένοιαστο από κάθε φόβο με γαλήνη στη ψυχή. 

 Πόσο Θεέ μου τρυφερή του πατέρα μου η αγκαλιά
τη δική σου μου θυμίζει που είναι απέραντη γλυκιά
όταν με αγάπη αυτή με κρύβει μου θυμίζει τον ουρανό
που νοσταλγικά πάντα θυμάμαι μέχρι να έρθω να σε βρω.

Κάθε φορά που τον φωνάζω μπαμπά
η καρδιά μου σκιρτά από πολύ χαρά
και κάθε φορά που εκείνος με κρύβει στην αγκαλιά
νιώθω τον παράδεισο να ζω στην παιδική μου καρδιά.

Μπαμπά μου, τι λέξη γλυκιά
όταν τη λέω η καρδιά μου σκιρτά
και μ’ εμπιστοσύνη παιδική
αφήνω εσένα να με οδηγείς στη γη.

Η λατρεία του παιδιού είναι δύναμη μοναδική
που κάνει κάθε πατέρα με ευτυχία να ζει  στη γη
γιατί η εμπιστοσύνη και η αγάπη ενός παιδιού
τον κάνει να πετά ψηλά σαν τα φτερά του αετού.
 
Μπαμπάκα μου ουράνιε να σ’ αγαπώ πολύ
μ’ έμαθε ο μπαμπάκας που μου χάρισες στη γη
αλλά και να σ’ εμπιστεύομαι ακόμα πιο πολύ
αν θέλω ευτυχία και χαρά να έχω στη ζωή.

Μέσα από τον επίγειο μπαμπά μου
θα βλέπω Εσένα Ουράνιε Μπαμπά μου
και μέσα από τα δικά του γλυκά χάδια
θα νιώθω τα δικά Σου θεϊκά χάδια.

Μέσα από την γλυκιά του αγκαλιά 
θα βλέπω πόσο εσύ με αγαπάς
και μέσα από τα συνετά του λόγια
πως με σοφία Εσύ με καθοδηγάς.

Όπως εκείνον έτσι κι Εσένα θα σε φωνάζω Μπαμπά
και στη θεϊκή Σου αγκαλιά  θα τρέχω πάντα με χαρά
μ’ εμπιστοσύνη στην καρδιά Σου ν’ ακουμπήσω
την παιδική αγάπη της ψυχής μου να Σου χαρίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Printfriendly