Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Κάθε λεπτό...



Κάθε στιγμή της ώρας και κάθε λεπτό
την αγάπη σου Θεέ μου θέλω να ζω
και όταν μόνος είμαι εγώ
και όταν με άλλους πάλι θα βρεθώ. 

 Να θυμάμαι πάντα επιθυμώ
πως είσαι για μένα ο θείος θησαυρός
όπως για ένα μικρό μωρό
η μανούλα του είναι γι αυτό.

Πολλές αγάπες υπάρχουν στη γη
μα καμιά δεν είναι τόσο δυνατή
που να δίνει στην καρδιά χαρά πραγματική
και να είναι πάνω απ’ όλα γλυκιά και αληθινή.

Με τη χάρη της δροσιάς της όλες τις άλλες τροφοδοτεί
και με το γάργαρο νερό ποτίζει κάθε απλοϊκή ψυχή
παίρνουν νόημα και αξία οι άλλες αγάπες εδώ στη γη
γιατί στη θεϊκή Καρδιά Σου βρίσκεται η μοναδική αυτή πηγή.  

Όταν σε σκέπτομαι Θεέ μου εγώ
κάθε στιγμή της ώρας και κάθε λεπτό
θέλω αληθινά όλους γύρω μου να αγαπώ
όπως Εσύ εμένα έτσι κι αυτούς εγώ.

Κάθε στιγμή και κάθε λεπτό
είναι για μένα κάτι μοναδικό
γιατί μέσα στης ώρας το κάθε λεπτό
η καρδιά μου φωνάζει σ’ αγαπώ.

Μια αγάπη τόσο αληθινή
που μου τη δίνεις μόνο Εσύ
για να τη χαρίζω στη συνέχεια εγώ
σε όποιον γύρω μου αγαπώ.

Με την αγάπη Σου θέλω να αγαπώ
με την ευσπλαχνία Σου θέλω όλους να συμπονώ
με ταπείνωση στην καρδιά μου στο παράδειγμα Σου να ζω
και με ευγένεια πνευματική να συμπεριφέρομαι πάντα εγώ.

Πόσο θέλω Θεέ μου κάθε στιγμή και κάθε λεπτό
να ζω με λόγια και με πράξεις μέσα στο δικό Σου φως
του αγίου Πνεύματος τη χάρη που με πόθο αναζητώ
και Συ να ευλογείς το μικρό παιδί που σου λέει «σ’ αγαπώ».

Printfriendly