Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Ένα παιδί μοναχικό



Είναι φανταστική η πορεία ανάμεσα στα πανέμορφα δάση της Αφρικής. Δεν είναι μόνο η πλούσια βλάστηση που σε γοητεύει, ούτε τα διάφορα είδη αφρικάνικων ζώων που συναντάς στο διάβα σου, όσο η ανέμελη ζωή των ιθαγενών κατοίκων της που ζουν μακριά, από κάθε τι που λέμε εμείς πολιτισμό και άγχος ζωής.
Αν δεν ήταν αυτή η φτώχεια, που τους κάνει να στερούνται ακόμα και το φαγητό τους, σίγουρα πολλοί από εμάς θα ζήλευαν την απλοϊκή ζωή που ζουν.
Σε μια τέτοια πορεία ανάμεσα στα παρθένα αφρικάνικα δάση, μου έκανε φοβερή εντύπωση ένα μοναχικό παιδί που συνάντησα να τριγυρνά μοναχό του αρκετά μακριά από ένα μικρό χωριουδάκι ιθαγενών.
Η γλυκιά του φατσούλα μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Αφού απόλαυσε το φαγητό που του προσφέραμε και τις καραμέλες που με πολύ χαρά ευτυχισμένο για πρώτη φορά απολάμβανε, θέλησα να μάθω μέσα από τον συνοδό μεταφραστή μας, τι επιθυμούσε πιο πολύ να είχε για να είναι χαρούμενο και ευτυχισμένο.
Και εκείνο με παιδική νοσταλγία μας απάντησε: Τη μαμά μου!

    Θεέ μου, τι είναι μια μαμά για ένα παιδί. Σχεδόν τα πάντα, αφού σ’ αυτήν βρίσκει ότι ζητά η παιδική καρδούλα του. Αγάπη, στοργή, ασφάλεια και τόσα πολλά άλλα που η λογική δεν μπορεί απόλυτα να ερμηνεύσει τις ανάγκες μιας παιδικής ψυχής.
Στα μάτια μας δεν έπαψαν να λαμπυρίζουν, ακόμα και όταν απομακρυνθήκαμε από το μικρό μοναχικό παιδί, τα δάκρυα της συγκίνησης μας.
Αλήθεια, Θεέ μου, πως μπορεί να είμαστε ευτυχισμένοι και γαληνεμένοι στην πολυτάραχη πορεία της ζωής μας, αν δεν νιώθουμε τη γλυκιά μητρική παρουσία Σου στη ζωή μας!
Πόση δύναμη παίρναμε όλοι μας στο δύσκολο έργο που είχαμε να επιτελέσουμε, κάθε φορά που σηκώναμε τα μάτια μας στον ουρανό για να μιλήσουμε μέσα από την προσευχή μας σ’ Αυτόν που είναι για μας και Μανούλα γλυκιά και Πατέρας στοργικός αλλά και Φίλος και Αδελφός έμπιστος και σταθερός!
Κάνε γλυκέ Θεέ μου να νιώθουμε πάντα στη ζωή μας την ανάσα της θεϊκής Σου παρουσίας να ζεσταίνει με το μητρικό της χάδι και την πατρική της προστασία κάθε βηματισμό της παιδικής μας ψυχής.
Πόσο θα ήθελα γλυκέ μου Ουράνιε Πατέρα να σε θυμάμαι και να Σε αναζητώ, όπως αυτό το μοναχικό παιδί τη γλυκιά του μανούλα, που του έλειψε τόσο πολύ!    


Printfriendly