Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Σαν το μωρό σε κοιτώ στον ουρανό ψηλά



Σαν το μωρό στην αγκαλιά Σου
θέλω και πάλι να κρυφτώ
εκεί που η θεϊκή καρδιά Σου
μου φωνάζει πάντα σ’ αγαπώ. 

 Θλίψεις, στεναχώριες, πειρασμοί αρκετοί
κάθε μέρα με πληγώνουν στην καρδιά πολύ
αποκούμπι μιας αγάπης δυνατής και αληθινής
βρίσκω τότε στην καρδιά σου Ιησού μου ο δυστυχής.

Μα σαν έρθω εκεί φοβισμένος από τα λάθη τα πολλά   
τη θεϊκή Σου λατρεία νιώθω να μου ζεσταίνει την καρδιά
και την πατρική γλυκιά φωνή Σου να μου υπενθυμίζει μυστικά
πόσο με αγαπάς και με λατρεύεις της ψυχής μου Βασιλιά!  

Κράτα με σαν το μωρό Θεέ μου στη δική σου αγκαλιά
και μην αφήνεις τη ψυχή μου να φεύγει από Σένα μακριά
σαν ανόητο παιδάκι ξεμακραίνω από την Πατρική Σου τη ματιά
και βρίσκει ευκαιρία να με πληγώσει ο σατανάς μες την καρδιά.

Σαν το μωρό σε κοιτώ Θεέ μου στον ουρανό ψηλά
εκεί που με περιμένεις με αγωνία τόσο μητρικά
για να με κλείσεις στης αιωνιότητας την παντοτινή χαρά 
ω, πολυεύσπλαχνη και άπειρης αγάπης θεϊκή Καρδιά!

Printfriendly