Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Ικεσία θερμή για την Πατρίδα μου



Σε σένα γλυκέ του κόσμου Βασιλιά
ικεσία κάνω θερμή μέσα από την καρδιά
να σπλαχνιστείς για άλλη μια φορά
τη φτωχή μου πατρίδα που τώρα μαρτυρά. 

 Τα νύχια τους έμπηξαν πολύ βαθιά
οι γύπες που την ελέγχουν με απονιά
και το κορμί της υποφέρει και πονά
βοήθα Θεέ μου τη φτωχή πατρίδα μου ξανά.

Την αληθινή πίστη της σε Σένα με αγωνία ο σατανάς
να την μολύνει με εκβιασμούς χρόνια τώρα πολεμά
και με το πρόσχημα τη φτώχεια για να μην πεινάσει
θηλιές από άνομα νομοσχέδια και άλλα της ετοιμάζει.  

Τον πλούτο της θέλουν οι γύπες να αρπάξουν
αφού την εξαθλίωση από πείνα προετοιμάσουν
και γυμνή από κάθε περιουσία την αφήσουν
στα πολλά δάνεια που με δόλο της χαρίζουν.

Ο σκοπός τους είναι μεγάλος και μυστικός
να την κομματιάσει σε μερίδια θέλει ο εχθρός
και αφού το πνεύμα της αλλοιώσει και το νου
σε ανασύνθεση να προχωρήσει του πληθυσμού.

Ω Θεέ μου, πως οι κίβδηλοι αρχηγοί
ξεπουλούν όλα στην πατρίδα τη φτωχή  
από τη σημαία έως τα ήθη τα χρηστά
κατά τις επιταγές των ηγετών του σατανά.  

Σώσαι μας από τον καταστροφικό σεισμό
αλλά και από τον επικίνδυνο λιμό και λοιμό
που σαν θηρία άγρια να καταπιούν επιζητούν
την αντοχή εκείνων που ακόμα Εσένα αγαπούν. 

Σε εγκαταλείψαμε και είσαι πικραμένος Θεέ μου εσύ
από την αφροσύνη των παιδιών Σου στη χώρα αυτή
γι’ αυτό και θα την αφήσεις τώρα πολύ να ταπεινωθεί
μέχρι να βρει ξανά το σωτήριο δρόμο της επιστροφής.

Στη φθινοπωρινή θλίψη που επιτρέπεις τώρα να ρθει
μην αφήσεις καμιά ψυχή τελείως να απογοητευθεί
αλλά σαν στοργικός Πατέρας που σε λατρεύουμε εμείς  
δείξε ξανά το άπειρο έλεος Σου πάνω από τη χώρα αυτή. 

Printfriendly