Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Στην αγκαλιά Σου θέλω να κρυφτώ.



Κάθε μωρό όταν κρυώνει θέλει αμέσως να κρυφτεί 
στην μόνη αγκαλιά που το ζεσταίνει με αγάπη καρδιακή
λιμανάκι αγάπης τρυφερό και προστατευτικό για κάθε παιδί
είναι για όλους εμάς του Θεού Πατέρα μας η μητρική στοργή. 

 Τι να φοβηθώ όταν Τον κρατάω με εμπιστοσύνη παιδική
και ποιος μπορεί τη ψυχή μου να βλάψει όταν του έχω υποταγή;
Η παρουσία Του μες τη ψυχή μου και σε κάθε παιδί πιστό
γαλήνη θεϊκή σκορπάει και προστατεύει από κάθε επίδοξο εχθρό.

Άραγε υπάρχει πουθενά σε όλη τη γη
καλύτερος Πατέρας για κάθε μια ψυχή
που με λατρεία θεϊκή, άπειρη ευσπλαχνική
να σε κλείνει σαν μωρό στην καρδιά Του με στοργή;

Πόσο θα ήθελα ο καθένας στη γη να μάθει
γι’ Αυτόν τον Πατέρα της απόλυτης αγάπης
που με μητρική λατρεία θεϊκού έρωτα μοναδική
θέλει να κλείνει στην καρδιά Του κάθε ανθρώπινη ψυχή!  

Μην αφήσει ποτέ κανένας να τον πείσει ο παμπόνηρος σατανάς
πως είναι τόσο πολύ αμαρτωλός που δεν έχει θέση στην Καρδιά
του ουράνιου Θεού Πατέρα του οποίου είμαστε όλοι εμείς παιδιά
και που για τη σωτηρία όλων έστειλε το Γιο Του να σταυρωθεί για μας. 

Σε εμπιστεύομαι Πατέρα μου γλυκέ
Θεέ της καρδιάς μου ευσπλαχνικέ
από το χεράκι πάντα Εσύ τρυφερά να με κρατάς
και με Πατρική αγάπη στον Ουρανό να με οδηγάς. 

Printfriendly