Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Μητρική αγκαλιά



Αμέριμνο κοιμάται στην  πιο γλυκιά αγκαλιά
νανούρισμα του έχει τους χτύπους της καρδιάς
μελωδία αγάπης βγαίνει από το στήθος της μαμάς
άγγελος στον άγγελο της π’ αγκαλιάζει τρυφερά. 

Πολλοί έρωτες στον κόσμο σαγηνεύουν τις ψυχές
που μες την ιδιοτέλεια τρέχουν ν’ απολαύσουν ηδονές
η ύλη και η σάρκα είναι συνήθως οι πρωταγωνιστές
με τη ψυχή ορφανή να μένει από πνευματικές χαρές.

Μόνο ένας έρωτας μεγάλος υπάρχει εις τη γη
αγνός, άγιος, μοναδικός και σταθερός πολύ
μόνο αυτός μπορεί να δώσει αγάπη αληθινή 
λατρεία μέχρι θανάτου αφοσίωση θυσιαστική.

Είναι ο έρωτας της μάνας που έχει στο μωρό
το αίμα της καρδιάς της πολύτιμος θησαυρός
οι άγγελοι θαυμάζουν ο Θεός τον ευλογεί
εικόνα τέλεια δική Του της άπειρης στοργής.

Στην αγκαλιά σου θέλω να είμαι Θεέ μου σαν μωρό
που αμέριμνο κοιμάται στο μητρικό Σου στήθος εγώ 
τους χτύπους της καρδιάς Σου που άπειρα μ’ αγαπά
ν’ ακούω σαν μελωδία στα παιδικά μου αυτιά. 

Κι από τη μάνα άπειρα ακόμα πιο πολύ  
αγάπησες Θεέ μου κάθε ανθρώπινη ψυχή 
με θεϊκό έρωτα θυσιάστηκες για όλους εμάς
για να φωνάζεις στους αιώνας πόσο πολύ μας αγαπάς.

Printfriendly