Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Στη γλυκιά μου μανούλα



Στη μανούλα που με γέννησε και με ανέθρεψε πνευματικά
λόγια βγαλμένα απ’ την καρδιά μου θα σιγοτραγουδήσω μυστικά.
Λατρεία και ευγνωμοσύνη, άπειρη αγάπη και στοργή
είναι η μελωδία της ψυχής μου στη μάνα τούτη τη γλυκιά.


Το γάλα της έσμιγε με την λατρεία
που είχε στον μικρό της Βασιλιά
και τον θεϊκό έρωτα θήλαζα απ’ την ψυχή της
που μετέδιδε στην καρδιά μου τρυφερά.

Σαν θεϊκή παραμάνα πάντα μου μιλούσε
και με σοφία στον ουρανό με οδηγούσε
σαν άγγελος να ζω, να σκέπτομαι και να μιλάω
και να σκορπίζω παντού χριστιανική χαρά και φως.

Ένα μπουκέτο ασπρολούλουδα μανούλα
μαζί με της καρδιάς μου την λατρεία
αφήνω στην μητρική σου την ψυχούλα.

Και σαν την πιο γλυκιά του κόσμου μελωδία
μ’ αγγέλους σήμερα θα ψάλλω συνοδεία
αυτό που πάντα παντού με χάρη θα τραγουδώ
‘’Μανούλα μου γλυκιά σε λατρεύω, σ’ αγαπώ»  

   

Printfriendly