Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Γεώργιος, το μυρωδάτο ρόδο της Ανατολής


(Απόσπασμα ομιλίας στον άγιο Γεώργιο, την ημέρα της γιορτής του)
……………..
Θα αφήσω όμως το μυρωδάτο ρόδο της Ανατολής, τον αγαπημένο άγιο μας Γεώργιο, ο ίδιος να μας μιλήσει και τον θεϊκό έρωτα που είχε στην καρδιά του για το βασιλιά μας Ιησού να αποκαλύψει:
Αδέλφια μου αγαπημένα, που αγωνίζεστε ακόμα στη γη, θέλω προσωπικά να σας μιλήσω για τη δική μου τη ζωή και πόσο αγάπησα τον βασιλιά της καρδιάς μας τον γλυκύ μας Ιησού. Τον βασιλιά της κάθε μιας ψυχής που αναζητά και αγωνίζεται να Τον κάνει δικό της βασιλιά, όχι μόνο με τα λόγια, όχι μόνο με τα έργα, αλλά και με ολόκληρη της την ζωή.
Να ξέρατε αγαπημένα μου αδέλφια πόσο πολύ Τον λάτρεψα! Πόσο πολύ Τον πόθησε η ψυχή μου! Πόσο πολύ Τον λάτρεψε η καρδιά μου! Πόσο πολύ Τον αναζήτησε ολόκληρη η ύπαρξη μου! Ποτέ δεν φοβήθηκα. Ποτέ δεν δίστασα να εκδηλώσω την λατρεία και τον θεϊκό μου έρωτα, παρά μόνο τις στιγμές εκείνες που ο ίδιος μιλούσε μυστικά μέσα στην καρδιά μου και μου έλεγε:
«Δεν ήρθε ακόμη η ώρα αγαπημένε Μου που θα θυσιαστείς για Μένα, γι’ αυτό κράτα καλά το μυστικό της αγάπη σου για Μένα κρυμμένο στην καρδιά σου και άφησε τη μυστικά να Με δοξολογεί. Μυστικά για τη γη, μα φωναχτά για τον ουρανό. Τόσο φωναχτά που όλος ο ουρανός να αντηχεί από τα ερωτικά σου γλυκόλογα, που αφού ξεκουράζουν την ψυχή Μου κάνουν όλο τον ουρανό να σε σκεπάζει.

            Συνέχισε γιε Μου Γεώργιε να παρηγορείς τους ανθρώπους, να τους στηρίζεις με την άπειρη ευσπλαχνία που σου δίνει ο Πατέρας Μου και να υπερασπίζεσαι κάθε ανθρώπινη ψυχή που κρύβει ευγένεια και με αναζητά. Που αναζητά ένα Θεό αληθινό ακόμα και αν δεν Τον γνωρίζει. Έναν Θεό που νιώθει πως υπάρχει και δεν έχει σχέση με όλα αυτά τα είδωλα που κάνουν τους ανθρώπους πιο σκληρούς, πιο απάνθρωπους, πιο ανήθικους και πιο ασεβείς.
     Μίλα τους για τον Θεό που σου δίδαξε η αγιασμένη σου μανούλα. Μίλα τους για τον Θεό που από μικρό παιδί γνώρισες, πίστεψες, αγάπησες και έβαλες σαν μοναδικό βασιλιά μέσα στην καρδιά σου, ορκίζοντας μυστικά πως μόνο Αυτόν θα υπηρετείς με την ψυχή αλλά και το σώμα σου. Και να ξέρεις γιε Μου αγαπημένε πως η αγάπη σου αυτή, μέρα με τη μέρα όλο και πιο πολύ θα μεγαλώνει και θα μετατρέπεται σε θεϊκό έρωτα, αφού μόνο ο έρωτας κρύβει θυσία και αυταπάρνηση.
Μια μέρα με έρωτα θα Με ομολογήσεις και θα υπομείνεις τα απάνθρωπα βασανιστήρια που θα σου κάνουν προκειμένου να Με αρνηθείς. Μα εσύ ψυχή μου τόσο πολύ θα Με λατρεύεις που δεν θα μπορέσει τίποτα να σε κρατήσει μακριά Μου, αλλά όλο και πιο πολύ θα αναζητάς να υποφέρεις για να βρεθείς στην θεϊκή αγκαλιά Μου.
Και τότε Εγώ θα σε βάλω σε μια άλλη αγκαλιά. Στην αγκαλιά που τόσο πολύ μίλησα γι’ αυτήν όσο έζησα στη γη, μα εσείς οι άνθρωποι δεν καταλάβατε πόσο σας λατρεύει. Και Εκείνος θέλησε να αφήσει τον μονογενή Του Υιό που τόσο υπέφερε, πιο πολύ από Εκείνον να μνημονεύεται και για Μένα να θυσιάζεστε όπως θυσιάστηκα και Εγώ για σας.
Συνέχισε να Με λατρεύεις Γεώργιε και Εγώ θα σε βάλω στην πιο στοργική, στην πιο ευσπλαχνική, στην πιο τρυφερή αγκαλιά που υπάρχει. Στην αγκαλιά Του λατρεμένου Μου Πατέρα. Εκεί βάζω κάθε μια ψυχή που από θείο έρωτα θυσιάζεται για Μένα. Παίρνω την κάθε ερωτευμένη με Εμένα ψυχή και την αφήνω να αναπαυθεί μέσα στον ίδιο τον Έρωτα. Μέσα στον μοναδικό αληθινό Πατέρα που μητρικά ερωτικά ερωτεύεται την κάθε μια ψυχή και την αναζητά με αγωνία όπως η μάνα το λατρεμένο της βρέφος».
Πιστέψτε αδέλφια μου, δεν μπορούσα τότε να καταλάβω αυτά που μου έλεγε ο αγαπημένος μου Ιησούς, μα πάντα Τον πίστευα σαν άκουγα την φωνή Του να μου γλυκομιλά και να μου αποκαλύπτει τα μυστικά του ουρανού, όπως έκανε και σε κάθε ψυχή που Τον λάτρευε και την έκανε όλο και πιο πολύ να αναζητά τον ουρανό και ότι θα την έφερνε πιο σύντομα κοντά Του.
Γι’ αυτό και υπήρξαν τόσες πολλές ψυχές που μικρά παιδιά, αγόρια και κορίτσια θέλησαν να θυσιαστούν αναζητώντας όσα τους υποσχόταν ο γλυκύς μας Ιησούς μυστικά.
Πως αλλιώς θα αντέχαμε αδέλφια μου την σκληρότητα των τυράννων; Να ξέρετε πως ο μητρικός έρωτας του Θεού Πατέρα ήταν αυτός που μας δυνάμωνε δίχως εμείς να το καταλαβαίνουμε, αφού δεν γνωρίζαμε τόσα πολλά γι’ αυτόν και αγωνιζόμασταν νιώθοντας την αγάπη του γλυκύ μας Ιησού και παίρνοντας αυτήν σαν δύναμη στην ψυχή μας απαρνιόμασταν κάθε γήινη δόξα, τιμή και ανθρώπινη αγάπη, αφήνοντας μόνο μια να μας στηρίζει.
Την μητρική αγάπη της μάνας που μας έφερε στη γη, όταν αυτή η μάνα ήξερε να λατρεύει τον Θεό της και να κατευθύνει το θησαυρό της προς την αληθινή ζωή, όπως έκανε και η δική μου γλυκιά μητέρα. Με πολύ αγάπη με κατεύθυνε προς την αιώνια και αληθινή ζωή, την ουράνια! Καμιά άλλη ανθρώπινη αγάπη δεν μπορούσε να συγκινήσει την ψυχή μας παρά μόνο η αγάπη του Ιησού.
Αχ αδέλφια μου, σήμερα, ημέρα μνήμης της εισόδου μου στο ουράνιο βασίλειο του Θεού, που οι άνθρωποι με σέβονται και με τιμούν, σήμερα θέλω να σας πω πόσο πληγωμένος είμαι.
Πόσο υποφέρει η ψυχή μου βλέποντας τους Χριστιανούς της εποχής σας και συγκρίνοντας τους με τους Χριστιανούς της δικής μου αιματοβαμμένης εποχής.
Τότε οι Χριστιανοί μπορεί να ήταν πιο λίγοι, μα όλοι, όλοι, όλοι έκρυβαν πόθο θεϊκό και έρωτα μεγάλο στην ψυχή τους, για τον μοναδικό τους Νυμφίο.
Όλες εκείνες οι ψυχές θεληματικά και όχι τυπικά επέλεγαν να βαπτιστούν στο όνομα Του πιο ένδοξου βασιλιά, κάνοντας την ψυχή τους δικό Του βασίλειο.
Όλοι απαρνιόντουσαν τα πάντα, προκειμένου να μπουν στον στρατό του Ιησού. Και τότε έδινε τον θεϊκό έρωτα σαν δώρο σε κάθε ψυχή που Τον αναζητούσε. Και όλοι ήθελαν να μιλούν γι’ Αυτόν και να προσκαλέσουν και άλλους στον μοναδικό έρωτα Του. Και έτσι όλο και πιο πολύ μας αποκαλυπτόταν και μεγάλωνε το πλήθος των Χριστιανών.
Τότε μιλούσα σε πολλούς ειδωλολάτρες προσπαθώντας να τους κάνω Χριστιανούς. Και τώρα νιώθω την ανάγκη να μιλήσω στους Χριστιανούς για να τους αποκαλύψω τον Θεό μου. Τον Θεό του Γεωργίου, τον Θεό του Δημητρίου, τον Θεό της Μαρίνας, τον Θεό της Αικατερίνης, τον Θεό των μικρών μας Πίστης, Ελπίδας και Αγάπης και τον Θεό όλων αυτών των ανθρώπων που ο έρωτας μας για Κείνον μας έκανε δοξασμένους στα μάτια τα δικά σας.
Να πείτε αδέλφια μου σε όλους πως εμείς δεν είμαστε τίποτα.
Γινόμαστε όμως ένα με Κείνον μέσα στο πέλαγος του θεϊκού έρωτα Του και τότε αποκτάμε αξία. Τότε αποκτάμε αγιοσύνη. Τότε αποκτάμε θαυματουργική δύναμη. Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν είναι δικά μας. Όλα προέρχονται από Κείνον. Γι’ αυτό και κάποιοι άγιοι που έφτασαν σε σημείο να κάνουν θαύματα, μα από αδυναμία πλανήθηκαν και χάθηκαν, όταν απομακρύνθηκαν από Κείνον έχασαν την δύναμη τους, αφού έχασαν Εκείνον που έκανε τα πάντα μέσα από κείνους.
Όποιος γίνεται ένα με Κείνον, την μοναδική αληθινή Αγάπη, τότε δεν μπορεί παρά να αγαπά.
Όποιος γίνεται ένα με Κείνον, την αληθινή Ταπείνωση, δεν μπορεί παρά να είναι ταπεινός.
Όποιος γίνεται ένα με Κείνον, την Ευγένεια, δεν μπορεί παρά να είναι ευγενικός.
Όποιος γίνεται ένα με Κείνον, την άπειρη Ευσπλαχνία, δεν μπορεί παρά να είναι ευσπλαχνικός.
Όποιος γίνεται ένα με Κείνον, την αληθινή Χαρά και Ειρήνη, δεν μπορεί παρά να ζει μέσα στην χαρά και την Ειρήνη.
Και όλα αυτά γιατί όποιος γίνεται ένα με Κείνον, ενώνεται ταυτόχρονα με τον Πατέρα Του, αλλά και το Πανάγιο Πνεύμα και τότε δέχεται τις δωρεές του Παναγίου Πνεύματος και ξεχωρίζει ανάμεσα στους ανθρώπους. Λάμπει όπως το ολόγιομο φεγγάρι στο πυκνό σκοτάδι και κάνει τα πάντα γύρω του να φωτίζονται για να οδηγηθούν στο φως της ημέρας, αφήνοντας πίσω ό,τι παλιό, ξεκινώντας μια νέα ζωή με Τον ένα και μοναδικό αστραφτερό Ήλιο της Αγάπης και Ευσπλαχνίας, τον γλυκύ μας Ιησού.
Εμείς δεν αξίζουμε τίποτα. Τίποτα. Τίποτα. Όποια τιμή και δόξα μας αναπέμπουν τα αδέλφια μας που ζουν ακόμη στη γη, εμείς την αναπέμπουμε με τη σειρά μας στον Θεό της καρδιάς μας. Τον ένα και αληθινό Θεό των Χριστιανών. Και καλούμαστε τώρα όλοι εμείς, τα αδέλφια σας στον ουρανό να σας μιλήσουμε για τον δικό μας το Θεό. Τον Θεό στον οποίο ανήκετε σαν Χριστιανοί, μα δεν γνωρίζετε.
Να με συγχωρέσει η αγάπη σας αδέλφια μου, μα δεν θα ήθελα να σας μιλήσω για την ζωή και τα μαρτύρια μου για να κάνω τόσο εσάς όσο και όλο τον κόσμο να με αγαπήσετε.
Θέλω με περισσότερη χαρά να σας μιλήσω για την μεγάλη ευλογία που δίνει ο Θεός Πατέρας στα παιδιά Του, να γίνεστε ένα με τον ουρανό, μέσα από την ουράνια σας οικογένεια.
Αδέλφια μου θέλουμε να πείτε σε όλους τους ανθρώπους πως δεν θέλουμε να μας νιώθουν σαν κάτι το υπερφυσικό, κάτι το μεγαλειώδες. Ήμασταν άνθρωποι όπως και αυτοί, με μοναδική διαφορά πως η καρδιά μας ήταν παραδομένη στον ένα και αληθινό Θεό. Γι’ αυτό και τώρα Εκείνος κρατάει την ψυχή μας.
Για μας όλοι οι άνθρωποι που αγωνίζονται ακόμη στη γη είναι αδέλφια μας. Και σαν αδέλφια μας ελπίζουμε να τους αγκαλιάσουμε μια μέρα και στον ουρανό.
Είδατε αδελφοί μου, με πόση αγάπη είμαστε αγκαλιασμένοι εγώ και ο αδελφός μου ο Δημήτριος στην εικόνα που έχει ζωγραφίσει ο αγιογράφος στο εκκλησάκι μου αυτό; Έτσι είμαστε αγκαλιασμένα όλα τα παιδιά του Θεού στο Ουράνιο του Βασίλειο.
Μακάρι να αντικρίζατε την δόξα Του Ουράνιου Βασιλέα! Μακάρι να νιώθατε την μητρική Του αγάπη όπως τη νιώθουμε εμείς εδώ στον ουρανό και μας κάνει να νιώθουμε πιο πολύ αδέλφια ανάμεσά μας.
Μα νιώθουμε ένα και με σας τα επίγεια παιδιά Του και έτσι σας κρατάμε όλους στην αγκαλιά μας, μόνο που εσείς δεν μπορείτε να το νιώσετε. Σας νιώθουμε αδέλφια μας και αγωνιζόμαστε για σας. Εσείς γιατί μας κρατάτε μακριά σας;
Θέλουμε ακόμη να ξέρετε αγαπημένα μας αδέλφια, πως χαιρόμαστε κάθε φορά που μας θυμάστε και μας τιμάτε, μα εμείς δεν μπορούμε να ξεκουραστούμε στις καρδιές σας αν εκεί μέσα δεν συναντήσουμε Αυτόν που λατρεύουμε, Αυτόν για Τον οποίο δώσαμε όχι μόνο την ψυχή, αλλά και την ίδια μας την ζωή.
Είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε μυστικά για Κείνον στις ψυχές σας, αρκεί εσείς να ανοίξετε την καρδιά σας, να την καθαρίσετε από κάθε λογισμό και καθετί βρώμικο που μπορεί να την μολύνει, αφήνοντας το Πανάγιο Πνεύμα να την μετατρέψει σε ταπεινή φάτνη για να υποδεχτεί το Βρέφος της ψυχής μας. Τον μοναδικό πληγωμένο βασιλιά Ιησού που τόσο λαχταρά να κυριαρχήσει στις καρδιές σας.
Ο ουράνιος Πατέρας μας, θα δώσει σαν δώρο τον θεϊκό Του έρωτα σε κάθε απλή ψυχή, όπως το έκανε στα χρόνια που ζούσαμε και εμείς στη γη και τόσο πολύ καρποφόρησε που έκανε εκατομμύρια ψυχές να θυσιαστούν για Κείνον.
Έτσι θα γίνει αγαπημένα μας αδέλφια και στα δύσκολα χρόνια της Αποκάλυψης που τώρα ζείτε και εμείς καλούμαστε να γίνουμε ένα με σας για να πολεμήσουμε σαν μια στρατιά, άγγελοι, άγιοι και άνθρωποι μαζί ενάντια στον Εωσφόρο.
Ο Θεός ετοιμάζει τον δικό Του αγγελικό στρατό, ενάντια στις πονηρές καταχθόνιες δυνάμεις. Ζήτησε από όλα Του τα ουράνια παιδιά μαζί με τους αγγέλους και αρχαγγέλους Του να αφήσουμε την αγκαλιά Του, μόνο και μόνο για να βρεθούμε κοντά σας.
Να μιλήσουμε μυστικά μέσα στις καρδιές σας για τον δικό μας τον Θεό. Τον Θεό που όλοι αγνοείτε. Τον Θεό που όσο ζούσαμε στη γη λατρεύαμε, μόνο γι’ Αυτόν μιλούσαμε και ζούσαμε.
Και θα το κάνουμε γιατί πολλοί Χριστιανοί θα θυσιαστούν και στα χρόνια αυτά που έρχονται. Πολύ αίμα θα χυθεί, μα και πολύ θα Τον ομολογήσουν με πίστη μέσα στη σιωπή και την απλότητα, κάνοντας και τους γύρω τους θεϊκά να ερωτευθούν τον Θεό που γνώρισαν και άφησαν να κυριαρχήσει στις καρδιές τους.
Εμείς θα είμαστε πάντα δίπλα σε σας, τα αδέλφια μας.
Ελάτε να γίνουμε όλοι ένα για τον Ένα.
Ελάτε να γίνουμε όλοι ταπεινά βρέφη για το Θείο Βρέφος.
Ελάτε να γίνουμε όλοι πιστά, αφοσιωμένα παιδιά, στον ένα και μοναδικό στοργικό ουράνιο Πατέρα που σαν μάνα γλυκιά και στοργική θέλει να μας κλείσει όλους μέσα στην δική Του την καρδιά.
Εγώ μαζί με τον αδελφό μου τον Δημήτριο πάντα θα στεκόμαστε στο πλάι σας, αγέρωχοι στρατηλάτες και αρχιστράτηγοι του θεϊκού στρατού Του.
Κάθε φορά που εσείς μας μνημονεύετε με αγάπη, εμείς πάντα σας σκεπάζουμε και σας ευλογούμε.
             ………………………

Ημέρα μνήμης 23 Απριλίου

Ήχος δ'
Ως των αιχμαλώτων ελευθερωτής,
και των πτωχών υπερασπιστής,
ασθενούντων ιατρός,
βασιλέων υπέρμαχος,
τροπαιοφόρε μεγαλομάρτυς Γεώργιε,
πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ,
σωθήναι τας ψυχάς ημών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Printfriendly