Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Θεϊκή υπόσχεση



Δεν χορταίνουν να τον βλέπουν σαν τα μικρά παιδιά
που χάνουν τον γλυκό Πατέρα και θα μείνουν ορφανά
τον πίστεψαν και τον λάτρεψαν βαθιά μες την ψυχή
τον θεϊκό Του έρωτα έζησαν από τούτη τη ζωή.

Με μάτια δακρυσμένα τον κοιτούν
και οι καρδιές τους του σιγοτραγουδούν
ύμνους αγάπης και αφοσίωσης όσο ζουν
και άλλους να φέρνουν κοντά Του για να ευλογηθούν.

Με στοργή τους αγκαλιάζει σαν Πατέρας τρυφερός
και υπόσχεση ιερή τους δίνει ψηλά απ’ τον ουρανό
δεν θα τους αφήσει μόνους αλλά ακόμα πιο πολύ
τις καρδιές τους θρόνο θα κάνει της αγάπης Του πηγή.

Δώρο από ψηλά σε όλους θα στείλει άγιο μοναδικό
και η ύπαρξη τους θα πλημμυρίσει με Φως ουράνιο θεϊκό
του αγίου Πνεύματος οι ηλιαχτίδες θα διαχυθούν παντού
από αγράμματοι σοφοί θα γίνουν ευσπλαχνικές εικόνες του Θεού.  

Πρέπει τώρα εγώ να φύγω από σας στον Ουρανό
στον επουράνιο Θεό Πατέρα με τον Οποίο ένα είμαι Εγώ
τότε στη γη και στις καρδιές σας το άγιο Πνεύμα θα σταλθεί  
με Φως της Χάριτος να πλημμυρίσει κάθε νοσταλγική ψυχή.

Σ’ εκείνους που θα πιστέψουν και θα ζήσουν χριστιανικά
στο θρόνο της καρδιάς τους θα κατοικήσω σαν Βασιλιάς
τότε εγώ και Μάνα και Φίλος και Αδελφός
θα είμαι και Πατέρας άπειρα στοργικός.

Ένα εγώ μ’ εκείνους που θα μ’ αγαπήσουν πολύ
θα γίνω όταν θα έρθω σαν θείος Λυτρωτής
τις ψυχές τους να πλημμυρίσω με θεϊκή χαρά
και άφατη ευτυχία θα έχουν μέσα στην καρδιά.

Μη λυπάστε λοιπόν τώρα αγαπημένοι μου μαθητές
και μην αφήνετε την πίκρα να κυριεύσει τις ψυχές
ετοιμάστε τις καρδιές σας κάντε τες απλές και ταπεινές
γιατί επιθυμία μεγάλη έχω να κατοικήσω μέσα σ’ αυτές.

Βασιλιάς να είμαι της καρδιάς σας με θεϊκό έρωτα πολύ
που Εγώ ένα με σας θα είμαι σαν το νερό με το κρασί.   

Printfriendly