Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Το Α και το Ω




Το Α και το Ω στη γλυκιά λέξη σ’ αγαπώ
είναι η αρχή και το τέλος σε ό,τι αναζητώ
γίνομαι ευτυχισμένος και ζω μες τη χαρά
αφού εσύ Ιησού μου βασιλεύεις στην καρδιά! 

 Ωραία και τα δώρα που μας δίνεις κάθε στιγμή
μα τίποτα δεν συγκρίνεται μ’ αυτό που είσαι Συ
σαν έρχεσαι στην καρδιά μας με θεϊκό έρωτα πολύ
να πλημμυρίσεις με το άγιο Πνεύμα μια ταπεινή ψυχή.

Γίνεσαι  ο Νυμφίος σε κάθε ύπαρξη νοσταλγική
που έχει με πίστη αποφασίσει να σε εμπιστευτεί
γίνεσαι τα πάντα καθ’ ολοκληρία και αγάπη αληθινή
που όμοια της δεν υπάρχει πουθενά σε όλη τη γη.

Να ζεις μέσα σε μένα και εγώ μέσα σε Σένα, Νυμφίε μου Θεέ
μια μικρή σταγόνα εγώ στον ωκεανό της άπειρης αγάπης σου Χριστέ.
Τότε θα υπάρχεις μόνο Εσύ μέσα σε μένα για να διαλαλώ παντού
την ανέκφραστη ευτυχία που χαρίζεις σ’ αυτούς που σ’ αγαπούν.

Τον νου μου έκλεψες Ιησού μου
μα πιο πολύ την ταπεινή καρδιά
που θρόνο την έκανα δικό σου
να σε λατρεύω Φως μου παντοτινά.

Εσύ το Α και το Ω σε ό,τι λαχταρώ και αγαπώ
γίνε τα πάντα Ιησού μου ταπεινά σε εκλιπαρώ
σαν νύμφη η ψυχή μου να είναι μες του Νυμφίου μου την αγκαλιά
την μελωδία της αγάπης σου ν’ ακούει ουράνιο άσμα θεϊκή Καρδιάς. 

Printfriendly